.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان مازندران و ساری کجا هستند ؟
نماینده اصفهانی : کارخانه چوب و کاغذ مازندران با 100 درصد ظرفیت فعالیت کند!
شمال نیوز : در حالی نمایندگان دیگر استان ها همواره و در مقاطع مختلف به اهمیت کارخانه چوب و کاغر مازندران تاکید می کنند و پیگیر رونق آن هستند و برای رفع مشکلات این شرکت بزرگ اظهار نظر می کنند اما کمتر شاهد ورود نمایندگان استان مازندران و شهرستان ساری....
نماینده اصفهانی : کارخانه چوب و کاغذ مازندران با 100 درصد ظرفیت فعالیت کند!

شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اهمیت شرکت صنایع چوب و کاغز مازندران در تامین نیاز کارغذ کشور گفت: کارخانه چوب و کاغذ مازندران نمی‌تواند جوابگوی تمام نیاز کشور باشد اما همان‌طور که در چند ماه گذشته موفق شد با کاغذی که تزریق کرد جلوی نوسانات را بگیرد و سهمیه‌ای به روزنامه‌ها اختصاص یابد به نظر می‌رسد با راه‌اندازی و تولید انبوه و حتی افزایش تولید می‌توان شاهد رفع بخشی از مشکلات در این بخش بود. این امکان وجود دارد که شاهد افزایش تولید در این کارخانه باشیم تنها باید اراده لازم برای این کار وجود داشته باشد.

موسوی لارگانی تأکید کرد: کاغذی که کیلویی 2 هزارتومان بود ظرف چند ماه به کیلویی 16 هزار تومان رسیده که جلوی این نوسانات باید گرفته شود، این‌ها مسائلی است که قابل‌حل است فقط نیاز به اراده لازم، برنامه‌ریزی و استفاده از افراد متخصص در این زمینه است، باید افرادی مسئولیت بپذیرند که سررشته و تخصص داشته باشند تا کارخانه چوب و کاغذ مازندران بتواند با 100 درصد ظرفیت فعالیت کند و بخشی از مشکلات برطرف شود.

گفتنی است در حالی نمایندگان دیگر استان ها همواره و در مقاطع مختلف به اهمیت کارخانه چوب و کاغر مازندران تاکید می کنند و پیگیر رونق آن هستند و برای رفع مشکلات این شرکت بزرگ اظهار نظر می کنند اما کمتر شاهد ورود نمایندگان استان مازندران و شهرستان ساری در این خصوص هستیم !


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

lpl 19 اسفند 1397
چرانمایندگان مجلس موقع تصویب انتقال اب دریا به سمنان ازمجلس بیرون نیامدند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.